YO SOY MUJER

En Italia y otros países europeos, desde la II Guerra Mundial, se regalan mimosas cada 8 de marzo como símbolo de la vida y la renovación, como principio femenino y principio de la naturaleza, pues, de todas las flores, las mimosas son las primeras en florecer.



La biblioteca de nuestro centro en este mes de marzo rinde homenaje a las mujeres, de ahí que se haya llenado de mimosas y banderines morados. Rinde homenaje a toda una generación de mujeres famosas por sus hazañas, estudios, obras artísticas, investigaciones, descubrimientos, etc.









Y sobre todo es un homenaje a nuestras madres y abuelas, a todas aquellas mujeres anónimas y ocultas del siglo XX y de este siglo XXI que nacieron y sobrevivieron a las guerras, supervivientes como auténticas heroínas en países en los que no tienen ni voz ni voto, ni derechos, pero sí muchas obligaciones, con sus maridos, con las religiones y con esta sociedad machista, pacata y asfixiante. Mujeres que sepultaron sueños, ilusiones y talento sometidas al yugo del "qué dirán" y del "cállate, mujer, que tú no sabes nada".



YO SOI MUYER

N'Italia y otros países europeos, dende la II Guerra Mundial, regálense mimoses cada 8 de marzu como símbolu de la vida y la renovación, como principiu femenín y principiu de la naturaleza y ye que, de toles flores, les mimoses son les primeres en floriar.
La biblioteca del nuestru centru rinde homenaxe a les muyeres nesti mes de marzu y ye por ello que la enllenemos de mimoses y banderinos moraos. Rinde homenaxe a toa una xeneración de muyeres famoses poles sos fazañes, estudios, obres artístiques, investigaciones, descubrimientos, etc. 
Y sobre manera, ye un homenaxe a les nuestres madres y güeles, a toes aquelles muyeres anónimes y ocultes del sieglu XX y d’esti sieglu XXI que nacieron y sobrevivieron a les guerres, supervivientes como auténtiques heroínes en países nos que nun tienen nin voz nin votu, nin derechos, pero sí munches obligaciones, colos sos homes, coles relixones y con esta sociedá machista, encoyía y afogaora. Muyeres que soterraron suaños, ilusiones y talentu y sometíes al xugu del "qué van dicir" y del "abocana, muyer, que tu nun sabes ná".
POR UN MUNDU ONDE SIAMOS IGUALES, HUMANAMENTE DIFERENTES, Y LLIBRES DAFECHU

Comentarios

Entradas populares